poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wolf Home - Saphira x Emma x Terra = Wariatki Część 1

Dnia 20 grudni 2013 roku trzy naprawdę chore na głupawkę wilczyce postanowiły pójść na Wolf Home by po prostu się pobawić. Co się stało tak naprawdę? Sami zobaczycie.

Początkowo były tylko dwie: Emma i Saphira. Od nich się zaczęło.


Wygląda na to, że bardzo się całować lubimy xD

Amiku lubi mi dawać komplementy :C ^^

Tak, sesja przebiega bez przeszkód :D

Jednak, gdy Amice nie spodobało się moje wycie..

Chciałam ją zabić :D

Lecz wtedy wpadła Terra i uratowała jej tyłkacza :C

Ale zaczęłyśmy się bić :3

I znowu wkurzałam się na Amikę(ta historia nie ma bladego sensu xD)

Ale okazałam się być szekszownym facetem :C

Bardzo szekszownym facetem. To samo Amika, a Terra odkryła swoje powołanie: ZAKON.

I jednak okazałam się być piękną kobjetą :C

Która znalazła sobie od razu dwóch facetów xD Oni chyba chcieli mnie... O_O

 Odkryłam Amerykę to znaczy: zostałam ogłoszona zboczeńcem :C


 A na koniec tej maskarady i tego kabaretu zaczęłyśmy tańczyć:D

6 komentarzy:

  1. Boziu xD co za wspomnienia xD to będzie mnie śmieszyć do końca życia xDDDD nie mogę się doczekać aż wstawisz cd. xD wtedy śmiechu warte będzie xDDDDD i jeszcze te twoje komentarze pod fociami xDDDD Nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, niom! Się działo. :D Te twoje teksty pod fotkami :D A tak ogólnie, to co miałaś na myśli mówiąc:"Oni chyba chcieli mnie..." *ma czarne myśli* (Pamiętaj, jestę zakonnica! xD) Dobra, lepiej nie odpowiadaj xD
    Nie mogę się doczekać części ze ślimakami i mrówkami! :D
    PS Amika (Tu na SV to chyba Emma jesteś ale co tam) chodźmy kolędować! (mamy czas do Trzech Króli-wiem, bo na folklorze to brałam (ale nie jestem w 100%pewna). Może teraz jeszcze jakąś angielską piosenkę dorzucimy? :D
    Uhm, ale ja jestem wredna ;( Może ktoś chciałby z nami pokolędować? Byłaby nast. część do naszej (nie)mającej sens chistorii (ale to po części ślimaków i mrówek najlepiej). Na Wolf Home. Tylko szczegóły wolałabym obgadać na GG. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze chętna xd Tylko pytanie czy wy mnie chcecie :3

      Usuń
    2. Taaak :D każdy mil widziany ^^ śpiewać każdy może trochę lepiej lub trochę gorzej *śpiewa* xD

      Usuń
  3. Saaaaaaaaph ej wrzucimy te 150 ileś zdjęć? xDDDDD Tak, WH zawsze spoko ^^

    OdpowiedzUsuń